خاطرات عشق کوچکم

این روزا با داشتن تو شادترین آدم زمینم

❤یه سلام علیک مادر پسری❤

1398/4/16 1:06
نویسنده : جیران
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگترینم🤗


امروز میخوام شروع کنم به ثبت لحظه هایی که ناب هستن.لحظه هایی که تو نورانیشون کردی💗💫

بهترینم الان دوسال و ده ماه از تولد بینظیر تو میگذره🥳🎂.تو این مدت خیلی چیزهاروباهم پشت سرگذاشتیم خیلی خاطره باهم ساختیم.شاید یه روزی از خاطرات قبل از امروز هم نوشتم.

کیان قشنگم تو بهترین و زیباترین  هدیه ای بودی که میتونستم بگیرم🎁.گاهی فکر میکنم که اگر قرار بود تو نباشی من چطور میتونستم نفس بکشم.ممنون که به دنیای من اومدی عزیزم

🥰🥰پسر گلم خیلی دوستت دارم🥰🥰

خلاصه آماده باش که از امروز خیلی حرفا قراره بهت بزنم

کارایی که میکنی رو ثبت کنم

😘😍😘
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 تیر 98 1:10
انشاالله تک تک صفحات وبتون پرباشه از خاطدات زیبای کیان عزیز😍❤😘